01
Jun
10

to think more like a host/hostess than a marketer

¿Conocéis a Marta Z. Kagan? Ella dice ser una Social Media Evangelist y en su último post comenta cosas que me han gustado. Así es, me han gustado y mucho. Vamos con alguna de ellas …

  • Growing your fan base on Facebook—and keeping them there—requires you to think more like a host/hostess than a marketer.
  • Forget the desire to sell stuff (for just a moment) and focus instead on creating an environment that draws your audience in and invites them to stick around (and maybe even bring a few friends).
  • “How could we make the experience even better when shared with friends?” This is the mindset from which the very best Facebook marketing efforts are born.
  • The beauty of social marketing is that it enables your loyal fans to market on your behalf and your critics to be converted to fans before a live audience.

¿Cómo lo veis? ¿Tiene sentido lo que dice Marta? Aquí tenéis el resto del post … Disfrutadlo.

Anuncios

1 Response to “to think more like a host/hostess than a marketer”


  1. 07/02/2013 en 19:12

    They can be purchased as a weapon. Endless screen,
    and other promotion materials. The last developer update on the runway.


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s


What the fuck is Convertising …?

Convertising is much more than advertising

Calendario

junio 2010
L M X J V S D
« May    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

A %d blogueros les gusta esto: